onsdag 29 maj 2013

Böcker.

Idag fick vi besök av fina Sofie, hon kom hit tidigt och var snäll nog att hjälpa mig med både min matte och med Elsa. Blev kanske inte världens roligaste besök för henne men jag behövde verkligen hjälpen. Elsa är nämligen det sämsta pluggsällskapet man kan ha.. haha. Hon försöker hela tiden få ens uppmärksamhet genom att skrika, sen rycker hon undan böckerna från en och om man försöker få henne att somna så ställer hon sig upp i sängen och skriker efter en.. Så blir inte mycket plugg gjort när man är hemma med Elsa iaf :p

När Sofie dragit vidare till frisören var jag tvungen att bege mig till medborgarplatsen för att köpa en religionskunskaps bok av en tjej där. Efter det for jag och Elsa vidare till akademi bokhandeln på mästersamuels gata för att köpa den sista studieboken som jag tyvärr inte hittade att köpa begagnad..
Så nu är man pank igen :p 





1 kommentar: