tisdag 18 juni 2013

Bror.

I söndags så kom jag och John inte iväg förrän klockan 4 för att hämta hem våran älskling. Elsa hade haft det roligt, och verkade väldigt nöjd när vi kom för att hämta henne.
Jag bjöd på middag som tack för att de varit barnvakt.
Tim, Carro och till min stora förvåning Emil kom även förbi. Blev en riktigt trevlig kväll men inte särskilt långvarig då John skulle upp tidigt för att jobba. Vi var hemma igen vid klockan 8 och Elsa somnade som en stock i sin egna säng vid kl 9.

Igår kom Emil hit för att se vår lägenhet och för att mysa med Elsa och kanske även för att umgås lite med mig :-P
Han var snäll nog att bjuda mig på sushi iaf :-)
Vi kollade på film, lekte med Elsa och gick på promenad innan de var dags för bror min att bege sig.

Idag har jag mestadels försökt att få plugg gjort. Har dock varit svårt då Elsa velat ha uppmärksamhet HELA tiden..
Elsa har förövrigt börjat peka så under hela promederna med hunden så sitter hon och tittar och pekar på att som hon ser :-) Väldigt gulligt!

1 kommentar:

  1. haha är Emil en lika stor linslus som du Pamina ;)?

    SvaraRadera