lördag 8 juni 2013

Smögen.

Elsa var rikigt jobbig igår natt. Hon vaknade vid ett på natten och skrek som bara den och jag gjorde allt för att försöka trösta henne men inget fungerande. Efter att hon skrikit i fyra timmar och jag höll på att bli knäpp tog jag med henne och la mig i det andra rummet som finns och vips så somnade hon.. Lilla knasfian.

Idag har jag varit riktigt trött.. Men vi har haft en trevlig dag iaf. Blev en sväg till vackra Smögen och sedan glass i Hamburgsund. När vi alla kom hem till kvällen så bjöd Bernelands på grillat och Lisa fixade en jätte god efterrätt. En lyckad dag och kväll i trevligt sällskap :-)

Elsa vägrade somna själv i spjälsängen så hon ligger här bredvid mig nu och sover så sött. Orkar verkligen inte med en till natt som igår, hoppas därför hon bestämmer sig för att sova hela natten inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar